Hej där lediga Fredag!

Snön ligger kvar på marken och de sista dagarna har glidit iväg, som vanligt. Livet är roligt innebär de, när dagarna glider iväg.
Jag fick tyvärr inte klart mitt vattenpass i Tisdags som jag tänkt, men har en grund med lite musik nu. Skall försöka fortsätta i helgen, mellan jobbpassen. De blev ändå ett roligt pass i Onsdags, även om jag tycker jag är lite tjatig som kört samma låtar nu bra länge. Men jag bytte ut lite rörelse och och någon låt, så de kändes lite nytt. 


En bild som togs igår till kundkvällen 
Foto:Michaela 


Igår Torsdag hade vi kundkväll på jobbet, älskar dessa dagar. Mer kunder, de händer en del extra saker i butiken och denna gång var även jag och vår personalansvariga tjej, Jessica på plats mellan 3 timmar. Vi tog emot tjejer och killar som var intresserade av att söka sommarjobb på ICA Maxi sommaren 2018. Så ku!
Vi var jätte nöjda med alla ansökningar som kom in igår, över 70 st kom till butiken. Vi har även fått ett helt gäng ansökningar på mailen, som man kunde använda sig av om man inte kunde närvara igår i butiken. Känner du någon eller att du själv skulle vilja söka? De är ännu inte försent, sänd du också ett mail! 

Idag står först frukost på schema, några små ärenden, ett besök till jobbet för lite små fix och sen skall jag nog försöka bjuda familjen på Tacosfredag, de är ju liksom ändå Fredag!