Favorit årstid?

De är Söndag kväll och hösten har verkligen börjat närma sig, de är redan mörkt ute när klockan är 20.00...jag ogillar de. Men de är väl bara att gilla Läget, för 

vi måste ju igenom alla årstiderna under ett år. Men jag har idag insett ännu mer att hösten inte riktigt är min favorit årstid längre, vilken är din favorit årstid?
 

Jag har haft en ledig helg, haft Per på besök från Onsdag till Lördag morgon. Vi började helgen i Fredagskväll med en liten kräftskiva i Träkumla med vännerna Kim, David, Linnea och Glen med barn. Vi har pratat hela sommaren om att få till en middag och nu blev de av, så skoj.
Fortsatt helgen med att kollat serier med regnet utanför fönstret, varit på promenader med Bellsan, städat huset och hängt med päronen som kom hem under eftermiddagen, efter Rally SM med lillebror på andra sidan havet.

Jag skall snart möta John Blund och ladda upp för en ny arbetsvecka.




Fredagens morgon promenad