Ny vecka, ny måndag!

Åter igen ny vecka, min sista hel vecka på Lindhagen. Sjukt vad tiden springer iväg.

Helgen tyckte jag svepte förbi för fort, men de är ju så ibland. Under Lördagen tog jag tunnelbanan hem till brorsan, för att hämta hans bil. Resten av eftermiddagen hängde jag bara hemma. Super skönt.  
Söndagen  bjöd på en lunch tillsammans med P och hans kompis Camilla, ute på Rosendals trädgård. Njöt av vår solen och promenerade sedan tillbaka in mot stan från Djurgården. När sena eftermiddagen kom drog jag mig hemåt för att ta tag i lite tvätt, fick kusin vitamin på kaffe också. Han hängde även med mig till Nynäs sen för att hämta upp lillebror vid båten, som hängt hemma på ön några dagar. 
Vi avslutade med mat tillsammans, så mysigt att hänga lite kusinhäng även om de inte var så lång tid. 

Nu mot kvällens arbetspass!