En spark i baken!

God morgon, Fredag! 

Mina 8 arbetsdagar i rad är snart slut och jag får snart säga välkommen helg! Men först, dagens arbetspass kvar. 

I Onsdags efter jobbet, mötte jag upp P på badhuset. Vi har ju pratat om de i månader och efter hans tjat under dagen, så gav jag med mig. Jag hade dock hellre gått hem och hängt hemma. Men väl i bassängens 27 grader, var jag ju som en glad unge på julafton. Simmade runt, gjorde en hel del vattentränings övningar och hade allmänt kul. 
Efter promenerade vi hemåt och lagade mat, P bakade kladdkaka som vi även högg in på. Jag gillar verkligen såna här dagar och är älskar P's egenskap att tjata på mig ibland till att göra saker. Eller stöttande kanske man bör kalla de. Alla behöver vi en spark i baken ibland, eller vad säger du? Har du funderat på att göra något speciellt en längre period? De är kanske dags att ta hjälp av någon, som kan ge dig en spark i baken framåt till de du vill!