Boys and Girls!

Its Friday Boys and Girls! 


Igår var de jobb under dagen som gällde och nu är jag även på väg mot kvällens stängningspass. Sen kan jag ta ledig helg och umgås med nära och kära som kommer på besök. 

Förutom jobb har jag ägnat en stor del igår efter jobbet och en hel del tid idag innan jobbet att få igång vår tvättmaskin. Den visar endast E05 på displayen och de skall tydligen betyda att inget vatten pumpas upp, enligt instruktionsboken. Igår kände jag mig verkligen som en rörmokare när jag låg på golvet och har rensade filter och skruvade.
Idag har jag ringt tekniker, men de kan först komma 6 Februari!! Hoppas på att mina päron i helgen, kan se problemet jag inte ser. För de är när man är utan någonting, man inser hur mycket man behöver de. 
Har du stött på problemet tidigare, får du gärna kommentera vad ni gjorde för att lösa de. Over and Out for work! 
Trevlig helg!