Juli-December in pic 2016

När man väl börjar bläddra tillbaka, oj oj vad bilder och fina minnen man skapat under året. Men skulle jag ta alla stunder vore blogginlägget för långt. Men här kommer de ett till gäng bilder, från sista delen av mitt 2016. 

Juli- Packade väskan för 2 veckors semester hemma på ön
Hade två otroligt roliga veckor på Gotland, med nära och kära
Käkade otroligt många goda måltider under de två veckorna
Juli bjöd även på starten av vänskap till denna vännen Camilla
AUGUSTI- Vi tog båt ut och besökte Fjäderholmarna för en lunch, jag och P
Utforskade även mer av Stockholm i Augusti
Besökte även Gröna lund ett x antal gånger, då vi besök av våra familjer
En solig dag i september, besökte VI rosendalsträdgård på djurgården
September bjöd även på kusinträff i STOCKHOLM en helg
Oktober besökte vi operan för att se en rolig föreställning
November bjöd på min 25-årsfest med nära och kära, hemma på ön
Jag testade även min Elcykel, som jag fick i födelsedagspresent
December besökte brorsan oss för sista gången innan året slut, så glad över alla gånger han besökt oss under året. Luftmadrassen var verkligen värt sitt köp!
December hjälpte vi Kusin vitamin och hans flickvän att flytta i Stockholm
Vi åkte hem till ön för att fira jul med våra familjer
Två coola tomtar kom på besök
December bjöd också på årets sista Biobesök. Så stolt över mig själv, att jag gått på bio på egen hand.