Min mor sa till mig..

Fredagkväll, ååhhh..
Slutade jobba vid 19- tiden, handlade och åkte hem för en kväll i lägenheten. Måste nog erkänna att jag längtat en aning. En del är kanske chockade att jag sitter still en fredagkväll. Men minns att min mamma sa för länge sen. Att vara ensamt är både lärorikt och bra i längden. För när du klarar av att stå på dina egna ben, kan du stå på andras. Så känner mig bra starkt och att min mamma hade rätt, ensamtid gör gott. 

Rydells Blommor på ICA Maxi Nacka. 

De har varit jobb varje dag, sen jag kom tillbaka till Stockholm i Måndags. Även när jag var ledig från Maxi lindhagen igår Torsdag, tog jag ett extra pass på Rydells Blommor. Så äventyrade med buss till Maxi Nacka, de ni!
De har även varit studiebesök med jobbet, på Maxi Barkaby och Häggvik. Intressant och lätorikt! Har även hunnit en Aw med en del av mitt nya arbetsgäng. Så kul!


En del av jobbgänget på Aw i Onsdags vid vattnet, på Kungsholmen. 

Lagat och käkat middag, laddar nu upp med choklad för kvällens serieavsnitt, innan sängen och morgonpasset på jobbet imorgon.