DE ÄR SOM DjUPA DALAR & GRÖNA SKOGAR

Lissabon 2014
Foto: P


Förra veckan var inte min vecka, mitt humör var lågt och jag kände mig mest trött, tråkig och arg. Jag ville egentligen sitta vid en fin plats, med sol och titta ut över havet, som på bilden. Men har nu släppt det humöret och försöker att vara mer glad och se positivt framåt!

På jobbpasset idag sprang vi först runt som höns med skyltar, efter att nu kökskatalogen är slut och nya varor skall upp, Julen blan annat! Ja, på Onsdag är det sagt att julen anländer och där efter skall vi plocka upp allt. Kul eller vad säger ni?
Vi gjorde frukost tillsammans och var sen dem första som högg in på den. Smarrigt! Även fortsatt att styrt upp vårt lager ännu mer, nu när vi har haft tid. Så nu är det verkligen bra ordning och fina skyltar på plats. 

Sen jag kom hem har jag lagat korvstoganoff och ris, som jag längtat efter! Slängt in en tvätt och pendlar med att planera för Onsdagens extra vattenpass och passet jag skall köra med Special på kvällen. Har höga krav att hela mitt jobbgäng skall tycka det är kul, lärorikt och att det skall bli något dem vill göra fler gånger! Men det är bra med lite höga krav, presterar en aning bättre då! Återkommer senare i veckan, hur det gick för gänget! Ha en fortsatt bra kväll!






1
Susanna Maria J

Fin bild från Lissabon :) Skulle också vilja åka dit nångång :)

Svar: Tack så mycket! :) ja det är verkligen värt att resa dit, mysig stad med små städer runt omkring, lätt att resa till med tåg :)
Stuxgren