BÄTTRE VECKA



Den här veckan känns mycket bättre!
Även om det har varit full rulle från morgon till kväll, så är det något jag trivs med mycket bra. I Tisdagskväll tog jag och P det lungt tillsammans. Vi lagade mat, såg film som vi hade hyrt och käkade godis. 



Under Onsdagen var jag pch Sandra en av tjejerna från ungdomsgruppen på Korpen Gotland, ute högstadieskolorna och informerade om Korpen Gotland och vår Höstlovsyra som är nästa vecka, där man kan få testa alla våra träningspass på vårt Tränibgscenter. Intresserad kolla in hemsidan www.korpen-gotland.se nu med en gång!!



Jag hoppade under eftermiddagen in och höll 3 extra vattenpass, plus att jag körde vattenpasset spm var bestämt med mitt jobbgäng från maxi special. Riktigt kul och gick otroligt bra! Efter åkte vi hem till mig och käkade fruktsallad, mys!



Torsdagen har bjudit på jobb, elljusstakarna är nu uppe! Sen har jag haft ett vattenpass och sen haft bästa Viggin pch Malin på fika besök. Otroligt kul att åter igen ses!




Packat väskan för imorgon, bär det av mot Linköping över helgen med Korpen.  Men nu sängen, sov sött!