DU FÅR MIG JUST NU ATT LE EXTRA MYCKET

Fredagdag försvann med jobb, sen när jag kom hem möttes jag av ett födelsedagsbrev inför dörren av min bästa habbibi Viggin, i Uppsala. Otroligt glad över att hon tänkte extra mycket på mig, så nu längtar jag till min födelsedag på Måndag då jag får öppna det. Ungefär 5 senare där efter, meddelar en av mina andra bästa vänner en överraskning, som bara gjorde att jag hoppade upp av glädje. Avslöjar efter helgen!
Kvällen fortsatte med middag hemma med mina föräldrar och sedan lite häng med brorsan, innan jag åkte hemåt efter midnatt.

Lördags häng i soffan, efter dagens arbete som jag började med att försova mig till. Jag började jobba 8, men klockan 8:18 vaknade jag upp och tittade på klockan. Jag hade försovit mig och jag blev irriterad på mig själv, men som sagt det ända man kan göra är ju bara att hoppa upp och dra iväg mot jobbet så fort som möjligt och jag tyckte jag lyckades komma till jobbet ändå rätt fort. Idag på jobbet, har jag seriöst undrat över om det är julafton redan imorgon? Så mycket folk, så många frågor och så mycket julklappsköp. Men det är ju även otroligt skoj!
 
Händelse från jobbet:
Han är en musiker som är inne minst 1 gång i veckan, handlar och brukar hejja på oss. Idag när jag står och pratar i telefon, kommer han fram och säger " Michaela, du är mörkhårig! Snyggt!". Pugh Rogefeldt fick mig och min arbetskompis Matilda att skratta.