ÅR OCH DAR


Fann denna härliga bild i arkivet från förra våren, som jag även hade som bloggdesign.
Fotograf. Johanna Utterberg

År och dar sen jag bloggade sist, känns det som. Men nu har jag i alla fall fått suget och tiden till att sitta ner och blogga lite framför min egen dator, hoppas dock på att Internet är med mig under hela tiden.
Det finns så mycket jag vill skriva om. Så mycket tankar, funderingar och ord som jag vill få ur mig. Men det är så mycket att jag inte direkt vet var jag skall börja, men dem säger ju en sak i taget. Så här och nu och sedan sakta och försiktigt om vad som har hänt sen sist, jag bloggade. Låter bra tycker jag.

Denna Tisdag har vädret varit sisådär, dock inte gjort så mycket för min del för jag har jobbat hela dagen. Vi skall ha Inventering på Torsdag, så vi har satt igång och inventerat lagret. Känns som vi ligger bra till, bara ett x antal pallar återstår på lagret imorgon. Efter jobbet vara jag hemma och vände, sedan drog jag mot Statoil för att tvätta bilen. Fortsatt kvällen med att laga och käka mat med familjen och nu lider kvällen mot sitt slut och jag tänker tillbringa dem sista timmarna som vaken på detta dygn med att kolla film på tvn, hemma i min egen säng.