BARA FÖR DIG

En fin kväll i Maj 2012
Fotograf: Michaela Stuxgren


Kan någon vänlig själ svara mig varför det inte går att logga in på blogg.se via mobilen??
Jag håller ju på att bli galen, för det var ju ett av det bästa när jag köpte iphone att jag kunde blogga via mobilen, när och vart jag ville. 

Min lediga Torsdag eftermiddag fortsatte med att jag strök kläder, städade, hämtade upp brorsan och mamma vid flyget, när dem kom från Göteborg. Käkade middag tillsammans, njöt av kvällssolen på terassen. Sedan hade jag fullt med energi kvar och spring i benen så jag satte på mig joggingkläder oh joggingskor och tog mig en joggingtur. Grymt nöjd över mig själv och hoppas på att hinna en eller två i helgen även. Värmer även att höra att fler än bara jag själv tycker jag är duktig, när jag tar en sån där spontan joggingtur.

Idag har det stått jobb på schemat mellan 8 och 17. Rullat på med varoupplockning, fixande och byggande på trädgård. Vissa på jobbet gick idag på semester idag och jublade över det, jag har en helg ledig och jublar över det. Har redan planer för att umgås med brorsan, en utgång med tjejerna från jobbet och även en fika med bästa vänner. Ser ut som en bra helg och antar att det blir fler saker jag kommer hitta på. Men jag börjar med att fixa till mig inför kvällens, födelsedagsfirande hos moffa. Ha en trevlig Fredag!