YOU RASE ME UP...

Tillbaka hemma, från en golfträning som innehöll en hel del. Allt från en golftränare som skrattade som en häxa, till en pärla som fick mig glad, till usla golfslag som vände till bra golfslag. Efter sjunkit ihop en aning när jag slog golfslag, istället för att stå rakt som en dansös när jag slog. Fortsatte med bra koncentrerade chippövningar, som kändes rätt bra efter fått övat en stund. Brukar inte klaga på att saker är jobbiga, tuffa och att jag har ont. Men när jag idag svingade golfklubban erkänner jag att jag hade tårarna i ögona, det gjorde ont men envisa jag fortsatte ändå att svinga på.

Har fortsatt denna Måndagkväll, med att fått lite god mat i magen och planerat lite arbete framöver med mamma, pratat med Lucas och även ringt bästa Erik. Å efter ha försökt skriva detta inlägg i två timmar, avslutar jag nu för att sängen kallar på mig, för att orka med Tisdagen.





"Att höra dig gokänna ursäkten, gör så att klumpen från hjärtat lättar!"