SIDA VID SIDA, PÅ PIREN













Hemma efter denna tisdag, som har bestått av jobb och en trevligkväll i Västergarn.
Hade nog idag det största leendet, på ICA MAXI. Inte bara för att jag mådde bra och kände mig glad, utan även för att försöka få dem andra att även le lite mer. Fick faktiskt upp leendet på en del utav personalen idag, mest min kollega Maria i alla fall eller var det jag som fick ett leende av hennes dåliga burkörning. Har annars gjort det vanliga som alla plocka upp varor, käkat frukost och käkat lunch/trefika. Runt lunch fick vi dock den stora uppgiften att damma och fronta, hela specialavelningen. Även om det var tungt, tog lång tid och  att vi kände oss dammiga efteråt, hade vi nog ändå rätt kul, kändes det som i alla fall.

Efter jobbet, tog jag en sväng hem förbi innan jag fortsatte emot Västergarn. Hemma hos Johanna, möttes jag av mat på bordet och sedan inladdning av London bilderna på datorerna. Det blev även ett Londonalbum på facebook, check it out!
Tog oss sedan ner till Västishamn för att njuta av denna underbara sommarkväll. Käkade glass, snackade skit, njöt av solen, gungade gung bräda och lekte kull, vi kände oss precis som barn igen. En riktigt härlig känsla, som man bör återuppleva ibland.

Skall nu efter dålig tur på att få tag på Lucas, försöka sova några timmar innan det är dags för åter en ny dag.
Imorgon gäller ännu fler jobb timmar, både på Rydells och ICA MAXI. Hoppas dock kvällen slutar med att jag får träffa min underbart söte pojkvän, håller verkligen tummarna!
Sov gott, kära läsare!








"Två olika pusselbitar, är dem som sätts ihop till rätt pussel"