TILLBAKA TILL MITT GLADA, ENERGISKA JAG!


Sann lycka, Oktober 2011
Fotograf: Självutlösare på kameran

Tisdagskvällens städning satte jag faktiskt igång med och man ser golvet, lite bättre nu. Dock ännu en del kvar, men tänkte ta tag i det ikväll. Plus att jag skall ta en översikt, över kläder till Australien. Energin är ju på topp, så bara att köra!
Jag är i alla fall nu hemma efter ha följt med Lucas hem, till Roma igårkväll. Vi kollade den senaste "American Pie" filmen, en film som verkligen gav en hel del skratt. Måste ju faktiskt erkänna att den var bra, för att vara den sista bland typ 3 stycken. Värd att se alltså!

Idag tog vi oss en lång sovmorgon, länge sen jag steg upp efter elva. Så länge sen att jag inte minns när, skönt!
Fortsatt dagen med att äta, spela kort, kolla tv och bara ta det lugnt och umgås med varandra. Länge sen vi gjorde det och något som man kommer på att man behöver göra, om man skall få ett förhållande att fungera.
Kännt mig svidig, tjurig, trött och arg på senaste tiden. Men efter 19 timmar i sträck med Lucas, känner jag mig faktiskt glad, pigg och lycklig plus att jag känner att jag har grymt mycket energi. Mitt unika leende och humör är liksom tillbaka, super skönt! Även om jag vet att det inte alltid kan vara super, så hoppas jag det håller sig super ett bra tag nu!

Barnet, med kärt, många namn, Michaela Stuxgren