Måste börja bete mig proffesionellt!


Förlåt, för dålig bloggning. Men jobbet tar verkligen min tid! Lättare blir det inte för att jag inte har någon egen dator, det blir bara svårare då för mig att blogga. Så jag lär dyka upp ibland, med något bloggmeddelande tror jag faktiskt. Inte varje dag, för den tiden har jag tyvärr inte längre! Ledsen, men det är sanninigen!


Men de senaste dagarna, har bestått av jobb, jobb och jobb. Skolavslutningsfirande, gråtande glädjetårar och jobbiga tårar, bråk, härliga stunder som förblir minnen, stunder med underbara vänner, underbara stunder med bästa vänner! Tack, för ni finns mina underbara vänner! <3

Men tar nu en bloggpaus, behöver rensa tankarna ordentligt och även bara njuta av sommaren! Men är tillbaka, om en vecka eller två! Ha de gött tills dess!







"Det finns ett liv, glöm inte att leva det!!"







Barnet, med kärt, många namn, Michaela Stuxgren





Bye, bye!