Vi är på gång!

Tog en fika med Johanna och vår käre vän Adam igår på ringduvan. Det var riktigt trevligt, de var ett bra tag sen vi sågs! Johanna gjorde en stor,s tor sak också, som vi fick delta i! Hon tog ut pengar från bankomaten, för FÖRSTA GÅNGEN! Coolt va!? ;)




Sedan vart de uppladdning med musik, mat och skratt inför kvällen!
Drog bort mot Erik runt halv nio, hängde där ett tag. Var ju tvungen att säga hejrå, innan vi drar till Sälen!
Men jag, duktigt som jag är, eller icke! Lyckades göra mig ovän, med min bästa vän, suck! Så måste slå en signal idag och verkligen reda ut de, klarar inte att vara ovän med min bästa vän liksom! Vi brukar ju inte vara långsinta av oss, så hoppas på att han förlåter mig när jag ber om ursäkt! För jag erkänner, det var mitt fel denna gång!  Så jag ber om ursäkt, vännen! Förlåt!


Erik och Johanna :)




Jag och Johanna hoppade in i bilen, drog ner mot O'learys. Där träffade vi Max och Macke Marcus, grymt skoj! Har inte träffat dem klokt, sedan ja den där förra kvällen då vi var där allihop! Johanna flumade ur totalt, men dem skrattade bara och tyckte hon var rolig, som tur var!
Fick ett erbjuande att dra med dem till munken, istället för att dra till hamnplan.
Men jag hade en tjatande Johanna, som skulle till hamnplan så vart bäst att ta henne dit! Mötte upp Viggan i entren, sedan Vickan och Mathilda på dansgolvet. Sedan många fler vänner, grymt skoj! Mötte till och med min käre, baldejt! Lite full och flummig dock, men otroligt skoj!
Dansade och skrattade och suckade åt mina onyktra vänner, som partade loss! Själv, var man ju nykter denna kväll! För har man skaffat sig körkort, så är man taxi! Men hade inte så mycket emot de, för jag kommer ju ihåg alltid idag och de gör inte de andra! haha..pLus att jag hade lika kul som de hade, om inte kanske roligare egentligen!
Blev även lite arg på en vän, som slängde vatten på Johanna 2 gånger! Jag blev ju också självklart, den som fick torka upp de också! Så nästa gång, skall jag nog slänga vatten på honom och låta honom torka upp de! Men Michaela, hur gammal är du?? Jag är 18 och mogen, så tänker faktiskt inte göra de! Bara prata vet och etikett, med honom!
Tackar, Anton & Jacob för stödet under kvällen! Ni är bra, grabbar ni!

Klockan tickade mot ett, så vi tackade hamnplan för denna kväll! Jag lastade in alla vänner i bilen och skjusade hem folket! Sa till Johanna att lugna ner sig innan vi steg ur iblen, hällde i henne lite vatten sen kastade jag henne i säng. När jag trodde kvällen var över, trodde jag fel! Jag fick mer beskymmer, suck! Inte så jätte stor tur var, men äckligt vart de! Bell hade gjort toabesök hos min brorsa, så fick ställa mig och torka golvet mitt i natten, suck säger jag bara...Men fast hon kan vara jobbig ibland, kommer jag sakna min kära Bellsan, under veckan vi är i Sälen och hon kvar på ön!
I sängen hade jag ett fnittrande och pratande Johanna, fram till klockan halv tre, då jag fick tyst på henne! Men hur jobbig hon är ibland, så älskar jag henne ändå! För hon är min söta, pärla för alltid!
Tackar alla som deltog, gjorde kvällen skoj och minnesvärd för livet! :)






"So I say thank you, for the music!"







Barnet, med kärt, många namn, Michaela Stuxgren