SEMESTER



Fredagskvällen bjöd på middag på Munkällaren, tillsammans med Linnea och Kim, från jobbet. Vi tog sedan några drink om på uteställena i innerstan, innan jag strax efter midnatt, tackade för mig och tog följe hem med P som gått av jobbet. 

Lördagen bjöd på frukost på Själsö bageriet, ett mycket mysigt ställe strax norrut utanför Visby. Promenerade sen ner mot Själsöhamnen och såg på havet, tillsammans med P, Sara och Bellsan. Kvällen bjöd på livligt jobb för min del och tillbaka imorse vid 8, var det bara att fortsätta köra full gas på Konfektion. Ändå hann jag inte allt jag ville, men tur var kommer det en morgondag. 

Söndagskvällen ägnade jag hemma med att tvätta, börjat packa lite smått, städa, hänga med Bellsan och väntat in familjen som nu är hemma igen, efter en Gokarttävling utanför Kalmar. Även fått ett glatt besked, som jag hoppas flyter på som det skall. Kommer avslöja inom den närmaste månaden. 

Måndagen bjöd på ett arbetspass, sen stämplade jag ut. För denna Tisdag är jag redo för semester. Vi sitter på Arlanda och väntar på att gå vidare, på vårt flyg mot Lissabon. Jag skall försöka slänga in något inlägg under resan, men nu dags att kila. Puss och kram