MÖRKHÅRIG TJEJ HEMMA PÅ SIN GATA I STAN

 
Hemma på min egen gata i stan igen, där jag är uppvuxen. Lägenheten jag bott i dem senaste 5 månaderna har jag plockat ur och städat ur, under helgen på egen hand och med lite städhjälp av min snälla moster. Det känns sorgligt för det finns många minnen därifrån och jag har fått en stor kunskap av att bott i ett eget hem. Men nu är det dags för att sikta mot nya erfarenheter och nya mål, när 2014 är nära. 
 
Under julveckan har jag firat julafton med både familj, släkt och vänner. Fått många fina klappar, ätit god mat och haft ett mysigt umgänge. Besökt Domkyrkan för midnattsmässa. Juldagen bjöd på både jobb och en rolig förfest där många av mina närmaste vänner samlats och sedan en rolig utgång. Annandagen fortsatte med en mysfrukost med vänner, en promenad med min saknade vän Erik från andra sidan havet, middag med familj och vänner till familjen, filmmys, jobb, en vecka som har innehållt mycket häng med bästis, middag och marängswiss med fina vänner, en ledig helg då jag plockat ur och städat lägenheten, fikat och kramat om min goe vän Matte Mattias som drog sig tillbaka till Götet idag. Försökt plockat upp alla Ikeakassar med saker från lägenheten, käkat middag med familjen, sett programmet "Så skall det låta" och funderat över varför la jag musiken på hyllan?, fått ett roligt telefonsamtal av bästis och bestämt mig för att göra något spontant. Nu dags att krypa till sängs, för imorgon är sista arbetspasset för min del, för 2013. Bjuder på lite bilder från Lucia 2012, hemma på min gata i stan, då snön föll mot marken.