HUR MÅNAG LINGON FINNS DET I VÄRLDEN??

God kväll!
Hemkommen från bio, tillsammans med moster Annika och vännen Ida. Vi såg filmen " Hur många lingon finns det i världen?" En härlig film, som bjöd på en hel del skratt och även gulliga ögonblick. Dock hade jag nog förväntat mig lite för mycket, så var en aning besviken. Plus att hela ÅG raggargänget, var på plats och släppte en hel de kommentarer och snackade under filmens gång, en aning irreterande och respektlös tyckte dock jag. Men ändå en värd film att se, för det finns verkligen ett bra budskap i filmen.
Nu dags för mig att sussa, för att möta John Blund. Sov gött, kära läsare!

Kolla in filmens trailer, här!
"http://www.youtube.com/embed/8WCavWZIUic"






"Alla är vi männsikor, här i världen!"












2
ida

Jo lite för höga förväntningar hade man nog om den :) men de va kul ändå å få göra något :) <3

MIchaela

Ja jag håller med! :) <3