Vår kompis Fröken Flamingo

God kväll, där Tisdag!

De är sjukt vad dagarna rullar på fort, men de är verkligen för jag har ett riktigt roligt jobb som jag trivs med. Jag får även styra arbetet och de trivs jag otroligt bra med. 
Idag kände jag mig dock inte som en ansvarig/chef när jag hoppade och klappade händerna, när jag fick se att fröken Flamingo flyttat in i butiken. Jag såg nog mer ut som ett barn, liksom Patriks när han log glatt åt Fröken Flamingo när hon var redo. Fröken Flamingo är alltså vår nya badleksak som vi blåst upp och hängt upp på väggen i butiken.  

Jag har även under de sista dagarna, hunnit bakat kladdkaka och käkat middag med familjen, när lillebror var hemma i helgen. Mamsen och jag såg på Rally i Lördags som lillebror och pappa körde, i Klintehamn. Hängt med vännen Lisa, grillat på terrassen, tittat på pappa när han tapetserat och även njutit av en lugn kväll i soffan. 




Vår nya kompis Fröken Flamingo
SÖNDAGENS grillat
Lillebror och pappa på Rally i Lördags.
1
Miss Baby Peaches

Gud vad gott med grillat, det slår verkligen aldrig fel!

Svar: Nej de har du verkligen rätt i, de är underbart 🌞👌
Stuxgren