Här kommer Spiderman

Ännu en rolig arbetsdag är avprickad och nu är vi redo för att bygga om vår torgyta imorgon, som jag planerat upp med en arbetskompis. De är ett rätt stort projekt, men vi hoppas klara de på två dagar. Nu skall banne mig all sommar in i butiken.


Jag har annars mer än jobb de sista dagarna, besökt min barndomsvän Vickan och hennes familj. Så kul att busa med små grabbarna igen. Käkat valborgsmiddag med lillebror som var nere på ön under helgen.Tittat på brasa med kompisar. Käkat lunch med vännerna Linnea och Kim, även fått träffa ännu en söt liten bebis som anlänt till världen.  

Idag efter lite kvällsmat i magen, tog jag en cykeltur längs hällarna och ner mot Visby ringmur, där jag har en favoritplats över hamnen. Så nöjd över att jag tog mig ut även om de var lite kyligt och jag kände mer för att krypa till sängs då runt 20-tiden. På vägen hem köpte jag med mig en chokladkaka och nu myser jag mer mig i sängen, framför en serie.

 

 


Jag och busfröet Edwin
SÖNDAGENS valborgsbrasa på Själsö
Själsö strand, valborg
Kvällens utsikt över Hällarna
Kvällens solnedgång
Gotland i mitt hjärta 💕