Vi skall ut och flyga igen!

I Torsdags efter jobbet, sprang jag iväg mot tunnelbanan för att hinna med tåget från Solna Station 16.16 till Uppsala. Men självklart missade jag tåget och fick vänta ungefär 30 minuter på nästa avgång. Men väl framme i Uppsala, lite senare än tänkt blev de födelsedagsfirande för en av mina bästa vänner Viggin. Hon hade bokat bord på en mysigt tapas ställe och bjudit in sina närmaste vänner i Uppsala. Riktigt kul att jag också fick komma. 


Viggin gillar ju mest att ge paket, än att få men jag kände att jag lyckades med en bra present. Jag vet ju hur mycket Viggin gillar att baka och gillar sött och gott, så hade funnit en liten söt bakbord som jag skrev olika kommentarer i och i boken fanns även själva presenten. Vi skall ut och flyga igen på ett nytt äventyr, bodyflight i Stockholm. Vi gillar ju äventyr och kickar, så att gå in i detta rum och få testa flyga lär ju vara sjukt spännande och kul. De är en bra uppladdning för fallskärmshoppning, som vi lär ge varann längre fram för att retas med varann. 

Glada tjejen, innan hemfärd.
Boken jag gav Viggin, i present.
1
Longevity - en blogg om hälsa

Kul presenter :-)

Svar: Tack, Ja jag tyckte jag var rätt påhittig och min vän blev riktigt glad, gör ju en extra glad 😊
Stuxgren