Vad innehåller ditt galleri?

Jag trodde att lite ledighet och Fjällen skulle göra att jag skulle ha fullt med bilder, på lager när jag kom hem. Men sanningen är att jag njöt nog rätt mycket av stunderna, så jag glömde att fotografera. De är därför mitt mobilgalleri innehåller mest, bilder på streckkoder eller priser från jobbet. Men jag skall försöka bättra mig. 


Jobb helgen är över, men jobbveckan fortsätter imorgon. De har gått bra, även om jag ställer en del krav på mig själv och att de ofta inte känns som jag gjort någonting. Men tänker man efter, så inser man ju faktiskt vad man gjort under arbetsdagen. Hur känner du?

Igår tog jag bilen hem till Lillebror efter jobbet och käkade middag med familjen. Riktigt mysigt och gott, med mammas mat. Super lyxigt också att kunna få ta bilen hem också. Ikväll blev jag upphämtad och fick kasselgratäng hos lillebror, tillsammans med mamsen och lite häng innan de skjutsa hem mig. Så kul att mamma valde att stanna några extra dagar, även om pappa drog tillbaka mot ön idag. Nu klev P in genom dörren och jag skall byta några meningar med honom, innan de är dags att krypa till kojs. Siv gott!




En av alla streckkoder, i mitt galleri.