Välkomnar redan Lördagen

De är redan Lördag, jäkla vad dagarna rullar på för fullt. De har regnat och blåst utanför fönstret hela natten, har jag märkt. Men nu börjat lugnat sig och har man tur, kanske solen tittar fram senare. 


Detta skulle varit min jobb helg, men bytte några pass och har jobbat nu i veckan istället. Vi är klara med de nya sortimentet på Köksavdelningen. Vi har även tryckt ihop grilltorget och byggt upp lite förvaring och städ, så skönt. Nästa vecka skall vi fortsätta med nytt sortiment på mjuka hem. De går verkligen framåt bra.

Jag har även under veckan, efter jobbet hunnit med ett styrelsemöte med Korpen. Dit jag och mor min cyklade, skönt efter en dag inomhus för min del med lite vardagsmortion. Mötte även i Torsdags efter jobbet upp min kära vän Viggin och käkade en mysig middag, på en av hamnens restauranger. Fredagskvällen bjöd på middag med päronen och även lillebror som är hemma under helgen, på vår egna terrass. Underbart skönt! 

Skall nu fortsätta Lördagen med att inta frukost snart, ciao!



Från en sommarkväll då jag och Viggin var på väg ut till Fårö med ett komoisgäng
Den sommarkvällen stod Magnus Uggla på scen
Magnus Uggla på Fårö, under sommaren