Vet du hur du släcker elden?

Dagen börjar lida mot sitt slut och jag är på väg mot sängen. Tycker de varit en bra och lärorik dag. Började ju med öppning på jobbet, sen drog jag mot Älvsjö för en kurs på Anticimex i Brandsäkerhet. Vi fick lära oss både om hur man går till väga om de skulle börja brinna och även om vilka varor vi har i butik som är brandfarliga och så mycket mer. Även alltid lika kul att träffa annan personal, från andra butiker. Runt 14 var kursen slut och jag och min arbetskompis Beiss från Visby, begav oss mot Lindhagen. Där vi skulle möta upp min gamla chef Henke Penke och Jocke, plus att jag jobbade en timme innan hemgång. Hemma kastade jag ihop lite mat och brorsan kom förbi, för middag och lite häng. Kul att ses igen. Men nu dags att sussa, för imorgon väntar en lång dag. 



Bjuder på en sommarbild på lillebror, från 2016.