Vänder på tystnaden

Sen jag anlände till Gotland har de varit rätt tyst här på bloggen. Men de måste de ju bli ändring på!


Sen jag kom tillbaka till ön har jobbet kommit i första hand, för att komma in i allt och även för de är så otroligt roligt.  Jag har sedan många gånger tänkt nu skall jag blogga, men har vilat framför en serie och somnat tidigt istället. För är de något jag lärde mig i Stockholm, då är de att man måste komma ihåg att våga låta sig själv ladda batterierna också för att orka. Men jag har hunnit med lite andra roligheter också, som jag varit framme med kameran och fotat. 
 


Besökt Tingstäde socken
Kollat när lillebror och pappa kört Rally Gotland
Lunch med familjen och P i Djupvik, under Påskhelgen
Käkat pappas pannkakor
Den gotländska solnedgången är något speciellt
Ett x antal middagar med päronen
Hängt med vännen kim och hennes barn
Promenerat genom stan med denna söta töjs
Busat och lekt i Almedalen, som ett barn på nytt