Mot nya utmaningar!

Idag är de dags att berätta att de är min sista arbetsdag, på ICA Maxi Lindhagen på Kungsholmen. Ett år har gått i Stockholm och de är dags för nya utmaningar och ännu mer utveckling. Jag kommer på Måndag börja jobba i Visby butiken igen, men nu på ett vikariat som Försäljningschef för Special. Jag är taggad och känner att de är åt rätt håll, även om jag kommer sakna Stockholm. Men jag lämnar inte Stockholm helt, då P kommer vara kvar och jag kommer pendla så mycket som möjligt. De flesta av mina närmaste har vetat om detta ett bra tag, men för andra kan jag förstå att de gör att man ställer sig en del frågor. Men jag är inte rädd för att våga utmana mig själv, tycker också att man skall våga nå sina mål och drömmar och jag har ett bra team med nära och kära som stöttar mig. Men nu dags för jobb! 


 

1
Anonym

Då kan man alltså förvänta sig ett glatt leende på maxi igen 😁 De var lite tomt i början att inte möta dig där varje gång man handla 😅

Svar: Hehe kan jag tro, men nu är jag tillbaka på Visby igen! 😃 så jag hoppas vi ses! 😊
Stuxgren