Varje dag, året om!

Hej där, kära Måndag!
Så mycket känslor, så mycket tankar och så mycket att dela vad jag gjort denna vecka, då jag haft frånvaro här ifrån. Men vart börjar man?

Jag är i alla fall nu på väg mot jobbet och igår var morsdag. Min familj brukar ofta jobba då, för att de även är en av de största dagarna i min mammas arbete, men tårta och middag hos mommo brukar alltid vara ett måste. Igår blev det inget av det för min del, tråkigt. Men vad är en dag ibland, jag älskar ju min mamma och alla mina nära och kära varje dag på året! 
Nu dags för jobb! 

Med detta tillägnar jag min mamma idag, din kära dotter på andra sidan vattnet.

Du är som dessa rosor. Vacker, sprudlande glad, envis och stark, kämpar på mot alla utmaningar och driver oss framåt! Mamma, ingen är som du och jag älskar dig så! Oavsett vilken dag på året det är! ❤