Se de som en utmaning!

Ledig Tisdag innebar att jag vaknade 5.53 och kunde inte somna om, så nätsurfade fram till P vaknade vid 9-tiden. Jag känner mig som en pensionär/småbarnsförälder. Jag somnar tidigt och vaknar med tuppen.
Käkade frukost och hade en härlig, solig förmiddag ihop. Sen fastnade jag med någon ny serie, innan jag efter lunch kom utanför dörren och tog mig en tur runt i Sundbyberg och hann även göra lite små saker på ett fik där nere. Fick med mig en kasse med kläder hem, som jag spanat på ett tag och sen även två tunga ICA kassar. 

Insett ännu mer idag att jag har en svaghet, jag har svårt med lediga dagar. Jag behöver ha fler planer för dagen, annars fastnar jag i det där mönstret med att bara se serier, trycka bort vissa saker och känslor och sen ha ångest över att jag inte gjort saker som jag borde. Men svagheter skall man ju bara se som en utmaning, så gäller väl bara att jobba hårdare på utmaningen!
Skall nu dra täcket över huvudet för idag, för imorgon väntar en jobbdag!