Han gav mig lite extra energi!

Åter igen ny vecka, vart uppe med tuppen för att käka frukost med brorsan som begav sig tillbaka till ön idag och P som skulle jobba lunch idag. Hängt framför tvn och laddar nu upp för kvällens stängningspass på jobbet. 


Brorsan hemma i vår soffa, i Fredagskväll 


I Fredags kväll efter jobbet blev jag upphämtad i min kära bil av brorsan och kusin vitamin. Vi tog oss en biltur, alltid lika kul att åka bil.

Lördagen bjöd på frukost med brorsan och P, innan jag fick skjuts till ICA Maxi Nacka där jag jobbat för Rydells i helgen. Lika kul att få vidga sina vyer. Efter jobbet mötte jag upp brorsan och kusin på Broken i stan, för middag och några glas. 

Favoritgrabbarna i bilen, Söndagskväll.


Avslutade helgen med en till frukost och jobbdag för Rydells, sen pizza med grabbarna hemma. Så sjukt kul att ha brorsan här denna helg, önskar han hängde här oftare. Men förhoppningsvis lär de blir så! Var ju tvungen att ha en bild på oss, men vi har ju rätt svårt att lyckas vara seriösa ibland. Den här helgen var en bra energipåfyllning!