Du var den första jag ville ringa.

God morgon lediga Söndag! 
Den här trenden att vakna tidigt fortsätter, minns inte när jag senast sov längre än åtta. 
Idag vaknade jag upp vid åttatiden av sms från min vän Lisa. Vi har nu en frukostdejt inplanerad idag på H10 strax efter niotiden. Så taggad på att höra mer om hennes resa, i Costa Rica och vet att hon vill nu höra allt om Stockholm. 

Lisa på sin studentbal 2015
Foto: Michaela 


Sen i Onsdagskväll har jag jobbat och även klivit på min lång lediga helg. 
Var i Torsdagskväll efter jobb och två vattenpass, på middag på Joda tillsammans med mitt vattengrupp 17:45. Där vi käkade gott och tackade av mig för den tid vi haft tillsammans. De var då de första tårarna kom och jag insåg mer att vi skall flytta och hur mycket jag kommer sakna mina vattenpass. Men hoppas på att kanske kunna fortsätta i Stockholm så småningom. 
Avslutade kvällen med att möta upp P och grabbarna Robin och Niklas på O'Learys. Tänkte mest sticka in huvudet och säga hej, men slutade med att jag stannade och såg klart fotbollsmatchen och åt popcorn med grabbarna. 


Mamma och Pappa i Barcelona 2015
Foto: Michaela 


Fredagskvällen bjöd som vanligt på häng och tacosmiddag hemma på min gata i stan, hos mina föräldrar. 
Min lediga Lördagsmorgon ägnade jag med P, sen en lunch med vännen Kim och en sväng på stan. Fick med mig hem 2 kalender som jag letat efter. Sen vart det även ett spontaköp från Brantingsrean, två fleecetröjor för 500:-så glad och nöjd! Kommer bli perfekt under skinjackan, när det blir lite varmare.
Hann även hjälpa pappa på eftermiddagen med att hämta bil och rulla ur brorsan rallybil, som varit på lackning inför säsongensstart.
Kvällen bjöd på middag, en massa prat och skratt tills tårarna rann tillsammans med mina underbara vänner Kim och Linnea. En oförglömligkväll.

Linnea och Kim under kvällen
Foto: Michaela


Nu dags för frukostdejt, ha en bra Söndag! Puss och kram