Home sweet home!

Visby ringmur, September 2015.


Hemma på ön igen!
De första dagarna hemma, har vi haft fullt upp. Jag anlände till Visby i Onsdagskväll och blev upphämtad av både mamma och pappa på flygplatsen. Så otroligt glad att se dem igen. Följde med hem till min gata i stan och fick även träffa brorsan och Bellsan. Med mycket prat, så vart klockan mycket och jag var hemma strax efter 01. Äntligen var det dags för en efterlängtad dusch och sömn, men det var då jag hade svårt att sova och insåg att jag skulle ha svårt att ställa om dygnet. 



Pappa och mamma, i Barcelona September 2015.


Uppe med tuppen i Torsdags för jobb, vattenpass, storhandling på maxi för kylskåpet var tomt och upphämtning av P, vid flyget. Han hade stannat i Stockholm en extra dag, för ett möte (som inte blev av)  och för att träffa vänner. 

Hoppar och skuttar på ett vattenpass, hösten 2015.

Under Fredagen fick vi sovmorgon och sen var det stängningspasset för min del på jobbet. Så otroligt kul att vara tillbaka och få jobba! 
P hade käkat middag med min familj, så svängde förbi på vägen hem och hämtade upp honom. 

Lördagen bjöd på 8 timmars jobb och en födelsedagsmiddag för P's moster. Riktigt mysigt och kul att träffa allihop! 

Såhär såg det ut tills Alla hjärtansdag på jobbet, Februari 2015. 


Idag har vi en ledig Söndag. Eller en ledig Alla hjärtansdag, som många skulle säga. Efter vart iväg och upplevt så mycket, så känns inte Alla hjärtansdag lika viktig som kanske andra år. Så vi har bestämt oss för att tillbringa den hemma tillsammans, så får vi se vad vi hittar på mer. All tvätt som ligger utspridd på golvet är ju ett rätt stort projekt att fixa. Men först skall jag väcka P för frukost.
Puss och kram och ha en bra ❤️- dag!