2016 in pic

Året 2016 känns inte så händelserikt först, men när man tänker efter så är det faktiskt händelserikt! 

Jag och min pojkvän tog ett stort beslut och bestämde oss för att flytta över vattnet och till huvudstaden Stockholm. Ett av de största beslut i mitt liv faktiskt, när man tänker efter. Men jag och vi har ju gjort lite till, här kommer några bilder från början på året 2016.


Började året 2016 med detta glada gäng vänner och pojkvän
Januari- Vi flög på semester och mellan landade i Miami
Promenerade på hängbroar broar i Costa rica
Januari- Februari hängde runt på stränder i Costa Rica och Panama
Februari- Långa härliga promenader längs havet
30 Mars- tackade och bockade för mina 5 år på ICA Maxi Visby
Vi lämnade Stockholm 1 April och flyttade till HUVUDSTADEN Stockholm, jag och P
Vi köpte en matta på Ikea, som familjen gick ut
Började i april jobba hos ICA Maxi Lindhagen, på Kungsholmen
Maj- Jag flög TILL Spanien men KORPEN sverige
I Juni skaffade jag mitt första riktiga gymkort.
Juni- Jag flög hem till ön för att fira min brors student
JUNI-Träffade även under den helgen hemma, ett gäng bästa vänner
I Juni firade vi även midsommar på Skansen