Överraskade Gotland ❤

Jag talade kanske inte helt sanning i Lördags morse. När jag sa att jag skulle se serier, så var jag egentligen på väg till Arlanda. Kunde ju inte riskera att bli påkommen, men de blev några dagar på Gotland. Anlände strax efter 12 i Lördags på Visby flygplats, blev upphämtad av morbror och mommo och åkte sen direkt ut till sista sträckan på rally Gotland för att kolla brorsan och pappa och vänner. Mötte sedan upp dem i service och mål och alla vart helt chockade när jag helt plötsligt kom där gående på Ica Maxi arena parkering. Men så kul och alla blev så glada! 


Under Lördag eftermiddag hängde jag med familjen, på kvällen vart de rallyfest och prisutdelning på Wisvy Strand. Riktigt trevlig och rolig kväll. Mat, prisutdelning, dans, champagne och sen en vända även förbi munken. Brorsan och pappa slutade på en fjärde plats i sin klass. Så stolt! 


I Söndags morse vart jag väckt av mamma och pappa runt niotiden, för frukost innan de blev en fika på stan med vännerna Kim och Linnea. Fortsatte med ett besök på ICA Maxi Visby och även besök hos P's mamma. Innan jag hamnade hemma vid vårt köksbord och käka glass med familjen. Vi fortsatte kvällen med att brorsan och jag handlade och lagade tacos. Somnade sen i soffan, till någon deckarserie på tvn.



Väckt imorse av pappa innan 6:00 imorse för att åka med mamma och jobba lite och få träffa min barndomsvän Vickan. 

Nu tillbaka i Stockholm och på väg hem, innan jag ikväll skall jobba stängning på jobbet. Så glad att jag ändrade mig och åkte hem, för att överaska familjen och vänner.