VÅRSOL IDAG!

Solen har varit på den bål himlen både igår och idag, Måndag här på Gotland!
Söndagen ägnade jag mest inne hemma i lägenheten, tillsammans med P. Mi vet det där vardagliga som att städa och tvätta behövs ju ändå, även att solen skiner. Sen när han drog till jobbet, åkte jag iväg och tvättade bilen och hamnade sedan resten av kvällen hemma på min gata i stan. Middag med hela familjen och en hel del prat, riktigt mysigt! 

Den sista lediga dagen av dessa tre dagar, har jag fortsatt med att softa på förmiddagen innan jag begav mig ut i vår solen på en promenad längs havet med musik i öronen. Underbart! 
Fortsatte eftermiddagen med att jobba på lite små projekt inför morgon dagens möte, med ungdomsgänget på Korpen Gotland. Men nu en paus för att laga lite mat, så man får lite enegipåfyllnad!