2014-2015

Foto taget: Cascais, Portugal 2014


Året 2014 är slut och frågan hur skall man förklara året på en mening? Går det ens? Tror faktiskt inte det är går. För dem som känner mig väl, vet att det blir i slutändan en hel roman. Precis som det kändes som när pappa frågade hela familjen på nyårsafton, vad som hade hänt under 2014? För mig tog det längst tid att berätta, jag kunde nästan skrivit en hel bok om året. Men dem bästa upplevelserna som jag mest kommer minnas var att jag och P blev ett, jag och vi har rest en hel del, jag har utvecklat mitt ledarskap inom utbildningar, mina fina vänner och arbetskompisar som funnits där och Stunderna med familjen i Tofta. 

Det nya året 2015 är nu här! Nytt år gäller nya utmaningar, fler nya äventyr, fler minnen och händelser, fler resor och platser att besöka och fler fina minnen med vänner, arbetskompisar, min P och familj.