MÅSTE JU IBLAND BEVISA




Halloween och All Helgona helgen är snart över, men här bjuder jag på en rolig bild från förra veckan. Vi hade ett litet skojigt avtal att jag var ju minst i gänget, så den enda som fick på sig vår pumpadräkten vi säljer på ICA MAXI, var ju jag. Det var jag ju då tvungen att bevisa, så förra Fredagen klädde jag på mig den samtidigt som mina arbetskompisar klädde på sig djävulshorn och liknande saker. Vi har även nu gett chefen utmaningen att klä ut sig till Lucia, så vi får se hur det går. 

Under veckan har jag jobbat fram tills i Fredags eftermiddag, vi har fått in ICA Hemtex som vi satt upp och julbaket har även kommit upp! Jag har även under veckan haft vattenpass och hunnit varit hemma hos mina föräldrar.
Fredags kvällen började med ett ungdomsmöte med gänget från Korpen och fortsatte sedan för min del med serie i soffan. Underbart skönt!

Lördagen började med sovmorgon, för P och jag har en ledig helg tillsammans. Vet inte om det någonsin hänt tidigare. Jag mötte efter frukost upp min saknade vän Maste Mattias på en fika på stan vid 11-tiden. Han bor nu mera i Göteborg och pluggar, så vi hinner inte ses så ofta mer än när han är hemma på ön. Men en fika, promenad längs havet och upp genom stan och ett besök av lägenheten och P hann vi med, riktigt roligt! 
Under kvällen hade vi P's pappa med sambo på middag, eftersom dem inte varit här tillsammans tidigare. 

Denna Söndag har jag ännu en sovande man bredvid mig, men snart står frukost på tur, fikabesök och även ett middagsbesök på schemat.
Ha en bra Söndag!