SOMMAREN ÄR IGÅNG

Alltid lika duktig när jag skall försöka blogga. Jag skriver klart och skall just publicera, så råkar jag stänga av datorn eller trycka ner alla fönster. Idag tänkte jag inte och råkade stänga ner alla fönster. 

Bloggen har puttats ännu mer åt sidan, för jag har försökt umgås med vänner, P och familjen utanför jobbet. Sanningen är bara att tiden till att blogga räcker inte till, även om jag gärna vill uppdatera er om vad som händer i mitt liv varje dag.

Sen senast har jag i alla fall varit funktionär/ flaggvakt på brorsans gokarttävling här på hemmaplan, tagit med mig vännerna Julia och Mathilda på golfbanan, sett en riktigt fin solnedgång med vänner, käkat middag på Amarillo och även en kväll blev det en god efterrätt på Donnersbrunn med vänner, lyssnat på livemusik på en resturang i stan, spelat företagsgolfen med arbetskompisen Jonas för ICA MAXI Visby och vi tog glatt även hem vinsten och vann lite annonspengar till företaget. Riktigt kul! Började den lediga helgen med att köra hyrkart, med ett gäng motorintresserade människor. Under Lördagen har jag hållt mig inomhus gjort sånt där som man måste ibland, tvätta, fixa räkningar pch planer för dem kommande sommarveckorna. Ikväll blir det middag ute med vänner, för kompisen Malin är tillbaka på ön efter en tid i Norge.