EN LITEN FRÅGA

En lugn stund, där jag kan ha tråkigt, Finns det i min vardag? 

Måndagmorgonen och jag är på plats 2 timmar tidigare på jobbet, det känns bra. 7 på morgonen och jag är Utvilad och pigg, vi hinner vi en hel del under dagen. Fortsätter efter jobbet till ett planeringsmöte med Korpen och sedan kvällshäng med Bästis och hans nya kompis, en Gopro kamera. En väldigt cool och fiffig liten kamera. Väldigt imponerad över teknikerns under!

Kan du titta ut nu lilla filur?

Tisdagen börjar med en tidig uppstigning, för arbete. Men stämplar ut vid 15, tar min snygga bil och kör ut på väg 148 mot Fårösund, för en sen eftermiddagsfika hos barndomsvännen Vickan. För nu är det nära att den där lilla filuren i hennes mage tittar ut, så var ju tvungen att passa på att ses! 
Kvällen avslutas inte där, jag tar mig till stan med en bra plan i bagaget. Kastar i mig mat och istället för att instruera, hoppar jag själv i vattnet för att träna och kontrollera en annan instruktör. Fick verkligen energikick och insåg att träna själv är så otroligt skoj, önskar mer tid fanns i min vardag att jag hann med det. Det är ju nämligen ett av mina mål för våren att försöka träna mer själv, hoppas kunna bättra det när jag är hemma igen. 

Onsdagkväll och jag har krypt ner under täcket, efter kvällens arbetspass. En lugn stund! Kände mig inte alls nöjd med mitt arbete ikväll, det jag skulle hinna lyckades jag inte med alls pga. Datorproblem. Tänk vad tekniken har står betydelse i vår vardag! Försökte och försökte, tog nästa arbetsuppgift men fungerade inte det heller, så efter ett bra tag gav jag upp och frontade hela butiken istället. Köpte med mig chokladkross hem och gottade i mig.

Jag har även idag innan jobbet hunnit med ett förmiddagsmöte, bokat hotell inför helgen och en lunchdejt med min vän Josse och hennes söta son Mio. 

Det där med att hinna ta det lugnt, vet jag inte riktigt om det finns i min vardag, du kan få välja själv svaret på den frågan efter läst detta inlägg. 
Men det jag tänkte komma till var mest faktiskt, att jag vill be om ursäkt till mina närmaste att jag är ledsen om jag inte hör av mig så ofta eller varje dag. Men ni skall veta, att jag tänker på er oftare än ni anar.