SEMESTER


Veckan har satt igång bra, en bra Måndag igår på jobbet. Vi plockade upp varor, hann fixa en del på underkläder och leksaker. Efter jobbet hade jag ett vattenpass i Roma, kul att vara tillbaka på kanten och instruera efter en veckas när jag var på Fourtenventura.

Mellan landade hemma för en bit mat med mina föräldrar och stack sedan iväg och träffade Bästis igen, som är hemma på ön efter 2 veckor i Mexiko. Otroligt kul att ses igen! 
Klockan har nu slagit över midnatt denna Tisdagskväll, så det är Onsdag och betyder att jag nu har semester igen efter kvällens arbetspass. 
Igen?!? Tänker du garanterat och så är sanningen, det är dags att resa igen.
Senare denna Onsdag tar jag och Bästis våra väskor och tar oss till Arlanda, för på Torsdag drar vi mot varmare breddgrader tillsammans! Det skall bli otroligt skoj!