FÖRSÖKER SÄNDA LITE ENERGI

Även om det är grått och regnigt  utanför mitt fönster denna Onsdagsförmiddagen, skall inte vädret stoppa mig för att inte kunna le och det gäller även dig och er andra där ute!
Jag känner hur dem tysta och lite tunga månaderna Januari, Februari tar över och gör många människor ledsna och att det är svårt att hålla glädjen uppe. Det är okej att vara tyst och ledsen ibland, men alla vill vi ju vara friska och glada. Försöker därför peppa nu med lite energi, som jag har. Man måste se det från den positiva sidan, snart är Våren här och då blir det mer sol och ljusare tider förhoppningsvis. Fortsätt att kämpa på, vi är starkare än vädret så ta den där lilla saken som gör dig glad för dagen, eller gjorde dig glad igår. Kom ihåg det och tänk på det varje gång, du känner dig lite nere, när energin går ur dig, eller ledsen, eller bara tycker det är blä. Bamse kram! 

Jag har satt igång att packa och det plus några ärenden är väl vad jag, skall försöka hinna med innan flyget idag. 
Vi hörs igen, ha en toppen dag!

Bjuder på en bild, från en solig dag på Gotland.
Foto: Michaela