ARG SOM ETT BI



Lilla Blodomloppetsuppvärmning 2013



Igår var en mindre bra dag, då de planerade sakerna inte gick som planerat. Jag gillar inte dålig marknadsföring, men jag säger och står för vad jag tycker. Jag hade planerat hela Torsdagen, kände mig nöjd och redo på lilla scenen, vid Gutavallen vid 17-tiden för att hålla Lilla blodomloppetsuppvärmning. Men när vi väntar in att rösterna i högtalarna skall tystna, drar en medelåldersman igång en egen traditonell uppvärmning och när jag kliver fram och frågar lite diskret vad det är som pågår? får jag endast ett snäsigt svar, jag håller lilla uppvärmningen i år. Jag blev så arg så jag kokade av ilska och skakade, tog även ett samtal där efter med denna man och arrangören. Det jag får tillbaka efter samtalen, är en dålig ursäkt som grundar på att det varit dålig kommunikation. Jag tycker det är otroligt tråkigt att ett sånt stort event som lilla Blodomloppet och Blodomloppet, har sån dålig kommunikation. Jag hoppas verkligen det blir bättre i framtiden, för allas bästa.