RÄKNAR SAKTA NER

Efter en lugn förmiddag med sovmorgon och fix i 60Lyan tittade min fina vän Ida på besök. Det var länge sen vi sågs så munnarna gick i ett på oss, samtidigt som vi växlade med tårar och skratt. Efter hon tittat in lägenheten drog vi ner på stan och käkade lunch och kollade in butikerna. Riktigt kul att åter igen ses igen! 

Jag fortsatte sedan till jobbet, kvällspasset stod på schemat och det satte igång när jag bara klev in genom dörrarna. Det var dock en lugn kväll, då det inte fanns så mycket jag kunde göra nu när dem är där på kvällarna och nätterna för att fixa golvet, men tiden sprang iväg ändå. Kom hem strax efter 22 och bestämde mig till slut för att packa upp mina kassar med kläder och fixa lite i lyan, nu dags att krypa till sängs. 
Det väntar en lång Onsdag med full aktivitet och jobb, men en dag jag längtat efter i flera veckor!

En bild från Bamboo Island, Thailand Mars 2013. 
Foto:Michaela Stuxgren