EN LYCKAD HELG+ FÖDELSEDAG

Bilder från Instagram, under helgen

 
Min helg vart verkligen lyckad och tror även den kommande helg då jag skall till stockholm och hälsa på några av mina bästa, kommer bli lyckad! Det som gjorde denna helg så lyckad var att efter hängt med lite vänner på Lördagskvällen, hämtade jag upp en av mina bästa Bella vid båten. Där stod jag med en fin lapp och ett stort leende på läpparna, när hon klev i land. Vi fortsatte natten med att ta en sväng ner på stan, kollade läget och dansade några steg på Munkkällarens dansgolv. Söndagen försvann med ett kvällspass på jobbet och att sedan Bella kom hem till lägenheteten, för att vara med och fira in min 22-åriga födelsedag. Vi käkade tårta, pratade och skrattade i massor och spelade yatzy. En bra start på min födelsedag!

Min födelsedag fortsatte med ett jobbpass, ett tårtmöte på jobbet. Då jag fick en otrolig fin present av mina arbetskompisar. Ni minns dem där glas snöbollarna man skakade som liten, en sån fick jag med ett kort på mig i ifrån Maxigalan. Kvällen bjöd på matlagning med pappa, middag med familj och släkt, presentöppning, tårta och mys. Avslutade dagen med två bra telefonsamtal från Barndomsvännen Vickan och min favorit. 
Tackar för alla fina gratulationer på sms, sociala medier, grattiskramar, telefonsamtal, alla som var med och firade mig under min födelsedag. Helt klart en lyckad och bra födelsedag!