SATURDAY

Min Lördag började med jobb vid åtta, ett arbetspass som innehåll full rulle. Så pass att jag typ jobbade över en timme, ja sämst på att gå hem i tid det är verkligen jag. Jag borde snart få pris för det nästan.
Efter jobbet drog jag ner och hängde vid Lucas, på lasarettet någon timme.

Fortsatte kvällen med att hämta upp Maja på vägen hem, då säger hon vi skall hämta upp en kasse på Terra Nova. Väl på Terra Nova frågar jag efter Gatu adressen, då kommer det fram Blåeldsvägen. Men lilla Maja märks att du har noll koll på söder och är från norra Visby. Det är ju typ yttre Gråbo och inte Terra Nova.
Efter hämtat upp kassen hämtar vi Jonte. Kommer halv vägs hem till mig så skriker han glömde biljetten, senil? Mina roliga vänner fortsatte med roliga kommentarer och bus, hemma vid mig. Vi hängde hos mig nån timme, sedan fortsatte vi ner till Wisby Strand för att se bandet Dobra. En rolig och bra kväll, även om jag först var så otaggad och bara gnällde över att vi skulle ut.