FRIDAY

Fryser så har därför krypt ner under mitt duntäcke och lagt huvudet på kudden, för denna Fredag är över och Lördagen är kommen. Skönt!

Jag har idag varit någon timme vid Lucas på förmiddagen, vi har käkat avslutningstårta och haft lite kram kalas för Marcus idag på jobbet när han var inne för att bli avtackad.
Fortsatte med stägningspass på jobbet, innan jag kastade i mig efterlängtad mat i bilen från donken.
Promenerade sedan ner till G:à masters för att hänga en stund med mina fina vänner Viggin och Johanna innan dem skulle ta bussen hemåt. Lite häng på bageriet med andra vänner och sedan mötte jag ett glatt gammalt kompis gäng på öster, som gav mig en massa skratt och att jag påmindes hur kul vi hade när vi hängde och festade nästan varje helg förra våren. Jaja det var min Fredag, Nu sovdags för det är jobb 08:00 imorgon.