27 & 28 SEPTEMBER

Fann ett gäng bilder som jag haft hängande på min förra garderob, med några av mina nära.
Fotograf: Michaela Stuxgren
 

Torsdagskvällen efter vattenpassen, mötte jag upp mamma på ICA MAXI. Första gången som vi promenerade in ii affären som privatpersoner och handlade där tillsammans, så måste säga att det var stort och blev en historia.
Vi skulle egentligen bara handla frukost, men när vi kom fram till kassan var den rullande kundvagnen full, med lite mer saker än bara frukost. Plus att vi hade haft kul, när vi promenerade runt och kollade på alla varor och pratade med personalen och andra kunder.

Idag är det Fredag och jag har börjat dagen med att käka frukost hemma, första gången på denna vecka. Skönt men måste säga jag har blivit bortskämd med den stora och extrema frukosten på MAXI där det finns ny bakat bröd, många olika sorters yoghurt och frukt att välja av. Men det där att sitta i soffan framför tvn, det har inte MAXI tyvärr.
Jag skall fortsätta dagen med att  besöka min bäste vän Lucas på sjukhuset och se hur det är med honom och hans ben. Sedan är det avslutningstårta på MAXI för Marcus, innan jag börjar jobba på eftermiddagen. 
Tror det kommer bli en lång dag, med en bra Fredag. Önskar dig detsamma, en bra Fredag!