ALLT BEHÖVS INTE SKRIVAS NER PÅ PAPPER, ELLER?

 
Fredagens födelsedagsfirande för Moffa, bjöd på mommos goda mat. Kött, potatis och brunsås är alltid lika gott! Sedan blev det fotbollsspelande med kusinerna, på fotbollsplanen i närheten. Firandet avslutades med tårta och jordgubbar. Gott!

Idag är det Lördag och jag är ledig. Vaknade först upp vid åtta, nio och tittade på klockan och somnade om. För det var ju bara ett antal timmar sen jag gick till sängs och jag var ju faktiskt ledig och det betyder att man faktiskt få ha sovmorgon. Vid elva steg jag upp för att käka frukost. Mysigt att mamma och pappa höll mig sällskap, med en kaffekopp. Jag skall snart sticka iväg och göra några ärende på stan, sedan hoppas jag på att få umgås med brorsan efter han jobbat klart. Vad gör du denna soliga Lördag?