FREDAGSMYS

 
Min Fredag bestod av jobb mellan 8-17. Måste påpeeka att även om det bara är en timme mellan 7 och 8, så ger den därextra  timmen mycket för sömnen. Full rulle med att få upp varorna och fixa inne på underklädes avdelningen. Efter jobbet kände jag mig inte så jäkla pigg, så svepte en Alvedon och kröp ner i fotöljen tills jag skulle skjusa mina föräldrar på middag. 
Mådde bättre efter fått tagit det lugnt ett tag, så hämtade upp Johanna efter hon slutat jobba och satte oss på terassen med brorsan för att käka mat från Joda med brorsan. Snackade skit i någon timme, innan vi fick se att det var kanske dags att kasta i lite färg i håret på mig, så det gjorde vi och under tiden färgen satt i håret käkade vi kladdkaka och glass. Mysigt!
 
Runt halv ett skjusade jag Johanna till bussen och hämtade upp mamma och pappa, i Roma socken från middagen dem varit på. En lugn och mysig Fredag!